Mazda Cx-60
Kenteken | NL R-674-JK |
---|---|
Carrosserie | SUV |
Bouwjaar | 2022 |
Kleur | Machine Grey (grijs metallic) |
---|---|
Brandstof | Hybride |
Energielabel | A |
Transmissie | Automaat |
---|---|
Bekleding | Stof |
Aantal cilinders | 4 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
Afmetingen in cm (L B H) | 474 X 189 X 168 |
BTW/Marge regeling | BTW is niet aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 2488 CC |
---|---|
Datum deel 1a | 16-09-2022 |
Gewicht | 1970 Kg |
Max trekgewicht | 2500 Kg |
---|---|
Motorinhoud | 2.5 Liter |
Onderhoudsboekjes | Dealer onderhouden |
Verbruik per 100 km | 1,5 Liter |
---|---|
Vermogen | 191 pk (141 kw) |
4x USB-C (2x vóór, 2x achter) en 2x 12V-aansluiting (vóór en in kofferbak) |
8 speakers |
12,3 inch digitale meterset |
12,3-inch TFT-kleurendisplay met bediening via centrale HMI Commander, touchscreen (voor Apple CarPlay / Android Auto™) of voice control |
20-inch lichtmetalen velgen, Silver |
Achterbank in drie delen (40:20:40) neerklapbaar |
Achteruitrijcamera |
Active Driving Display (ADD) |
Advanced Smart City Brake Support (SCBS) met voetgangersherkenning (AEB): activeert remmen in noodsituatie |
Afwerking zijruiten in pianozwart |
Afwerking zijruiten in zwart |
Airbags bestuurder en bijrijder, zij- en gordijnairbags en knieairbag (totaal 7) |
Alarmsysteem (geen certificering) |
Automatische deurvergrendeling bij wegrijden |
Bandenreparatieset |
Bandenspanningwaarschuwingsysteem |
Binnenspiegel met dimfunctie (handmatig) |
Blind Spot Assist (BSA) |
Blind Spot Monitoring (BSM): dodehoekdetectiesysteem met Rear Cross Traffic Alert |
Boordcomputer |
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening |
Climate control, automatische airconditioning in twee zones |
Convenience&Soun Pack |
Cruise control |
Dakspoiler |
Designgrille in pianozwart |
Distance & Speed Alert (DSA): waarschuwt zodra je te dicht op je voorganger zit en houdt actief afstand |
Driver Assistance Pack |
Driver Attention Alert |
E-Call |
Elektrische raambediening, achter |
Elektrische raambediening, vóór |
Elektrisch verstelbare, verwarmbare en automatisch inklapbare buitenspiegels in carrosseriekleur, met geïntegreerde knipperlichten |
Elektronische parkeerrem met Auto Hold functie |
Geïntegreerd navigatiesysteem |
Grijze hemelbekleding |
High Beam Control (HBC), grootlichtassistent |
Hill Hold Assist (HHA) |
In achterruit geïntegreerde antenne |
Kinematic Posture Control (KPC): voor de juiste balans in bochten |
Laadkabel Mode 2 Type 2 (8 m), voor 220V-230V |
Laadkabel Mode 3 Type 2 (4 m), voor wallbox en publiek laden |
LED-bagageruimteverlichting |
LED-dagrijverlichting en -achterlichten |
Lederen stuurwiel en versnellingspookknop |
LED interieurverlichting |
LED koplampen met koplampsproeiers |
Licht- en regensensor |
Luxe kunstlederen afwerking dashboard en deurpanelen |
Mazda Connected Services |
Metallic lak (Machine Grey - Rhodium White) |
Mi-Drive (Normal, Sport, Off-road, Towing en EV) |
Middenarmsteun voor en achter |
Multimediasysteem met radio, DAB+ digitale radio en Bluetooth® |
Oprolbare bagagecover |
Parkeersensoren achter |
Parkeersensoren vóór |
Remhulp-, tractie- en stabiliteitssystemen EBD, EBA, DSC en TCS |
Schakelflippers achter het stuurwiel |
Smart Brake Support, activeert remmen in noodsituatie bij hogere snelheden |
Smart Keyless Entry, automatische vergrendeling |
Smartphone integratie: Apple CarPlay / Android Auto™ |
Start-/stopknop met wegrijbeveiliging |
Stoelverwarming in drie standen vóór |
Stoffen bekleding, zwart |
Stuurwielbediening audio & Bluetooth |
Stuurwielverwarming |
Traffic Sign Recognition (TSR), verkeersbordherkenning met weergave op active driving display |
Trekhaak wegklapbaar |
Ventilatieroosters achter |
Verlichting make-upspiegels |
Verlichting voetencompartiment en dashboardkastje |
Verstelbare bestuurdersstoel (handbediend, 8-voudig) |
Verstelbare passagiersstoel (handbediend, 6-voudig) |
Wiper de-icer, ruitenwisserontdooier |
100% onderhouden Weblabel
- Deze auto heeft een volledige onderhoudshistorie die is uitgevoerd zoals de fabrikant heeft voorgeschreven
- Daardoor weet u dat er op dit moment geen sprake is van achterstallig onderhoud
- De onderhoudshistorie is gecheckt en beoordeeld als sluitend door een deelnemer van 100% onderhouden
- Let op het juiste kenteken van de auto en of de datum waarop dit 100% Weblabel is verstrekt recent is
- De geldigheid van het 100% label is op te vragen bij de stichting. Vraag ernaar als u meer van de auto wilt weten!
- De Stichting 100% onderhouden is niet aansprakelijk voor schade die het gevolg is van door het autobedrijf of derden ingevoerde of ingevoerde onjuiste gegevens
- Minimaal 12 maanden garantie op de aankoop van een gebruikte auto
- Drie maanden garantie op reparaties en onderhoud
- Duidelijke en met consumentenorganisaties (ANWB en Consumentenbond) afgestemde garantievoorwaarden
- Betrouwbare kilometerstand
- Tijdens garantiewerkzaamheden krijgt u passend vervangend vervoer
- Onpartijdige hulp bij klachten bij onenigheid over de uitvoering en uitleg van de BOVAG Garantie en de Algemene Voorwaarden van BOVAG
- Toegang tot de Geschillencommissie (indien de bemiddeling niet leidt tot een oplossing)
- Nakomingsgarantie — indien de Geschillencommissie een bindende uitspraak doet in een zaak, dan staat BOVAG tot op zekere hoogte garant voor de nakoming van de uitspraak
Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto's in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo'n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.