vanNieuwkerk voorzijdepand merken

Garantie & Verzekering

vannieuwkerk_overons_voorzijdepandamsterdam

MAZDA GARANTIE

Bij aankoop van een nieuwe Mazda ontvangt u een uitgebreide fabrieksgarantie.
Zo kunt u er zeker van zijn dat u altijd op Mazda kunt vertrouwen.

De voordelen
De Mazda fabrieksgarantie is vanaf heden zes jaar geldig met een maximum van 150.000 km. De normale slijtageonderdelen zijn niet opgenomen in deze garantie.

U krijgt daarbij:
- 24 maanden garantie vanaf de montagedatum op originele Mazda onderdelen en accessoires, mits door de Mazda dealer en/of Mazda Erkend reparateur gemonteerd buiten de standaard garantieperiode, en accessoires.
- Drie jaar Mazda-lakgarantie, ongeacht het aantal kilometers. Als zich gedurende deze periode enig probleem met de lak voordoet, wordt dit hersteld door de Mazda-dealer indien de fabrikant verantwoordelijk is voor de gebreken.
- Twaalf jaar garantie tegen doorroesten van het plaatwerk van de carrosserie van binnenuit.
- Mazda Euro Service: 12 maanden dekking. Deze service biedt u 24 uur per dag, 365 dagen per jaar hulp bij pech, voor de deur of onderweg. Zowel bij mechanische of elektrische problemen als bij een aanrijding. Verzorgt uw Mazda dealer periodiek het reguliere fabrieksonderhoud van uw auto, dan blijft deze service van kracht.

WILT U EEN LANGERE FABRIEKSGARANTIE? KIES DAN VOOR MAZDA PLUS GARANTIE

De optionele Mazda Plus Garantie biedt een uitgebreide dekking, is gebonden aan de auto en overdraagbaar als u besluit uw Mazda te verkopen, wat de verkoopwaarde van uw Mazda verhoogt.

Voordelen van de Mazda Plus Garantie:

• Zekerheid voor 4 of 5 jaar in plaats van 3 jaar
  • Overal in Europa geldig
  • De verkoopwaarde van uw Mazda wordt verhoogd
Mazda MX-30 2020 cockpit

MAZDA AUTOVERZEKERING

Uw auto goed en voordelig verzekeren?

Schade aan uw Mazda, u zit er niet op te wachten maar als het gebeurt kunt u beter goed voorbereid zijn. Met de Mazda Autoverzekering bent u verzekerd van een snel herstel door de Mazda-dealer die uw auto door en door kent.

De voordelen van de Mazda Autoverzekering:

• U betaalt geen eigen risico als u de schade laat repareren door van Nieuwkerk ook niet bij ruitschade! (afhankelijk van de gekozen dekking )
  • Gebruik van originele en nieuwe onderdelen
  • tot 5 jaar nieuwwaarde
  • tot 2 jaar occasionwaarde
  • Accessoires gratis meeverzekerd ( tot 10% van de cataloguswaarde van uw auto )
  • Onbeperkte dekking van de in de fabriek of door van Nieuwkerk ingebouwde accessoires
  • Herstel schade volgens norm van de fabrikant
  • Behoud van fabrieksgarantie
  • Wij handelen uw schade van A tot Z voor u af

Informatie over garantie en autoverzekering?

Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Aanhef
Edwin