Alphen a/d Rijn

Zeverijnstraat 14B
1216GK Hilversum

Direct contact

Direct contact via whatsapp? Druk op de link hieronder om een chatgesprek te beginnen met één van onze verkopers of de auto te bekijken doormiddel van beeldbellen.

Mazda Cx-60

2.5 E-Skyactiv PHEV 327pk Automaat Exclusive-Line Conv&Sound + Driver Assist Pack Elec Trekhaak!
    Bouwjaar 2022
    Kilometerstand 38.506 km
    Brandstof Hybride
    Transmissie Automaat
    Specificaties
    Kenteken
    NL
    R-674-JK
    CarrosserieSUV
    Bouwjaar2022
    KleurMachine Grey (grijs metallic)
    BrandstofHybride
    EnergielabelA
    TransmissieAutomaat
    BekledingStof
    Aantal cilinders4
    Aantal deuren5
    Afmetingen in cm (L B H)474 X 189 X 168
    BTW/Marge regelingBTW is niet aftrekbaar
    Omschrijving

Prachtige in haast nieuwstaat verkerende Mazda Cx-60 Exclusive Line met O.a het Driver assistance Pakket en Convienence en Sound Pack en Elecktrisch wegklapbare trekhaak!
    Dit exemplaar is door ons nieuw geleverd en onderhouden en door de interessante optionele paketten is deze Cx-60 O.a voozien van 360 graden parkeercamera , Bose geluid systeem maar ook privacy glass en een draadloze oplader voor uw telefoon.
    In het driver assistance pakket zitten ook vele veiligheidsvoorzieningen waaronder adaptieve grootlicht en adaptieve cruise control met een functie voor file rijden.
    Met een druk op de knop verschijnt er een elecktrisch wegklapbare trekhaak de auto kan tenslotte 2500kg trekken.

Als officieel Honda en Mazda dealer willen wij u graag naast deze basis rijklaarprijs onze verregaande service aanbieden. Hierdoor kunt u de auto aanschaffen met 3 Service & Garantiepakketten. Kijk voor meer informatie op https://honda.vannieuwkerk.nl/occasions of vraag het een van onze adviseurs.

Opties
    4x USB-C (2x vóór, 2x achter) en 2x 12V-aansluiting (vóór en in kofferbak)
    8 speakers
    12,3 inch digitale meterset