Alphen a/d Rijn

Zeverijnstraat 14B
1216GK Hilversum

Direct contact

Direct contact via whatsapp? Druk op de link hieronder om een chatgesprek te beginnen met één van onze verkopers of de auto te bekijken doormiddel van beeldbellen.

2.0 SKYACTIV-G 165pk Homura Limited 360VIEW HUD&19inch Carplay
    Bouwjaar 2023
    Kilometerstand 27.562 km
    Brandstof Benzine
    Transmissie Automaat
    Specificaties
    Kenteken
    S-070-FV
    CarrosserieSUV
    Bouwjaar2023
    KleurDeep Chrysthal Blue (blauw mica)
    BrandstofBenzine
    EnergielabelD
    TransmissieAutomaat
    BekledingLeder
    Aantal cilinders4
    Aantal deuren5
    Afmetingen in cm (L B H)458 X 185 X 168
    BTW/Marge regelingBTW is aftrekbaar

De nieuwe Cx-5 Homura Limited als aantrekkelijk occassion aanbieding.
    Uitgevoerd in de exterieur kleur Deep Chrysthal blue Mica een prachtige uitvoering.
    Sportieve Homura Limited is een fijne reisgenoot mede door zijn complete uitvoering en automaat.

De Mazda CX-5 Homura Limited heeft een eigen, krachtige look and feel dankzij de zwarte velgen en spiegelkappen. In het interieur komt de sportieve flair tot uiting in de stoelbekleding en het rode stikwerk voor allerlei interieurdelen, zoals op het dashboard, het stuurwiel, de deurpanelen en nu ook op de grill!
    O.a uitgerust met Head up display , Half lederen bekleding met alcantara en elektronisch verstelbare bestuurderstoel.
    Adaptive cruise control ,navigatie en Apple/Android carplay, zwarte 19 "sportive""velgen , Zonder Blind Spot Detection!

Als officieel Mazda en Honda dealer willen wij u graag naast deze basis rijklaarprijs onze verregaande service aanbieden. Hierdoor kunt u de auto aanschaffen met 3 Service & Garantiepakketten. Kijk voor meer informatie op https://honda.vannieuwkerk.nl/occasions of vraag het een van onze adviseurs.

Als officieel Honda en Mazda dealer willen wij u graag naast deze basis rijklaarprijs onze verregaande service aanbieden. Hierdoor kunt u de auto aanschaffen met 3 Service & Garantiepakketten. Kijk voor meer informatie op https://honda.vannieuwkerk.nl/occasions of vraag het een van onze adviseurs.

Opties
    8-inch LCD touchscreen kleurenscherm
    19'' Lichtmetalen velgen, Silver afwerking
    360-view camera