Alphen a/d Rijn

Zeverijnstraat 14B
1216GK Hilversum

Direct contact

Direct contact via whatsapp? Druk op de link hieronder om een chatgesprek te beginnen met één van onze verkopers of de auto te bekijken doormiddel van beeldbellen.

Mazda 6

2.0 SKYACTIV-G 165PK Automaat Business Comfort Leder&Bose Carplay Stoelkoeling
    Bouwjaar 2019
    Kilometerstand 88.038 km
    Brandstof Benzine
    Transmissie Automaat
    Specificaties
    Kenteken
    NL
    XT-587-D
    CarrosserieSedan
    Bouwjaar2019
    KleurSoul Red Chrysthal (rood metallic)
    BrandstofBenzine
    EnergielabelC
    TransmissieAutomaat
    BekledingLeder
    Aantal cilinders4
    Aantal deuren4
    Afmetingen in cm (L B H)487 X 184 X 145
    BTW/Marge regelingBTW is niet aftrekbaar
    Omschrijving

Fraaie Mazda 6 Automaat door ons nieuw geleverd en onderhouden van de 1e eigenaar!
    De Mazda 6 onderscheid zich door zijn complete uitrusting en hoge mate van afwerking en natuurlijk de betrouwbaarheid en souplesse van een Japanse auto.
    Dit exemplaar is het in 2019 vernieuwde facelift model , de auto heeft oa dikker akoestisch glas , meer isolatie in de cabine en een vernieuwd interieur met verbeterde stoelen.
    Deze occasion is o.a. voorzien van adaptieve cruise control zodat u ontspannen op uw bestemming komt , maar ook een head up display stoelverwarming en navigatie + carplay.

Als officieel Mazda dealer willen wij u graag naast deze basis rijklaarprijs onze verregaande service aanbieden. Hierdoor kunt u de auto aanschaffen met 3 Service & Garantiepakketten. Kijk voor meer informatie op https://Mazda.vannieuwkerk.nl/occasions of vraag het een van onze adviseurs.

Als officieel Honda en Mazda dealer willen wij u graag naast deze basis rijklaarprijs onze verregaande service aanbieden. Hierdoor kunt u de auto aanschaffen met 3 Service & Garantiepakketten. Kijk voor meer informatie op https://honda.vannieuwkerk.nl/occasions of vraag het een van onze adviseurs.

Opties
    4,6 inch TFT scherm in de meterset met belangrijkste rij-informatie
    6 speakers (portieren voor, achter en dashboard)
    8-inch LCD touchscreen kleurenscherm