Private Lease van Mazda

Private Lease Mazda

Om de voordelen van de Private Lease mogelijkheden van Mazda te bespreken, is het eerst belangrijk om uit te leggen wat Private Lease nou eigenlijk betekent. Met Private Lease betaalt u een vast bedrag per maand. In ruil daarvoor kunt u een gloednieuwe auto rijden. Een Private Lease contract bij Mazda kan worden afgesloten voor 36, 48 of 60 maanden en een maximaal aantal kilometers per jaar. In het vaste maandbedrag zijn de kosten als afschrijving, onderhoud, pechhulp, rent, wegenbelasting en allriskverzekering, inbegrepen. U zult dus alleen nog de benzine, diesel of elektriciteit betalen.

De voordelen van Mazda Private Lease

Mazda maakt zorgeloos autorijden, door middel van de diverse Private Lease opties, erg eenvoudig. Allereerst zorgt Private Lease ervoor dat u nergens meer naar om hoeft te kijken; zo is eerder beschreven welke zaken er in een Private Lease contract zijn inbegrepen. Daarnaast betaalt u dus een vooraf bepaald maandelijks bedrag, waardoor u weet waar u aan toe bent. Tot slot kunt u na het Private Lease contract ervoor kiezen om de auto definitief over te nemen, of om een nieuw Private Lease contract aan te gaan. Dit maakt het dus mogelijk om weer in een gloednieuwe Mazda te stappen.

In samenwerking met de consumentenbond heeft Mazda Private Lease het Keurmerk Private Lease ontwikkeld. Door middel van dit keurmerk is het afsluiten van een Private Lease contract verantwoord en veilig.

De nadelen van Mazda Private Lease

Naast de voordelen van het afsluiten van een private lease contract, zijn er ook een aantal nadelen die besproken moeten worden. Zo krijgt u een BKR-registratie na het afsluiten van een Private Lease Contract. Een BKR-registratie zorgt ervoor dat er geregistreerd staat dat u een lening heeft afgesloten. Daarnaast sluit u een Private Lease contract af voor een bepaalde periode, waardoor u bijvoorbeeld niet naar een andere auto kan overstappen. Tot slot moet u een meerprijs betalen wanneer het aantal gereden kilometers hoger is uitgevallen dan van tevoren was afgesproken.

Mazda opties bij Van Nieuwkerk

Bent u, na het lezen van dit artikel, erover uit of u een Private Lease contract wilt afsluiten of er één wilt kopen? Dan helpen we u bij Automotive-centre Van Nieuwkerk graag om een gepast advies te geven. Bekijk hieronder de verschillende Private Lease modellen.

Bekijk alle Private Lease modellen

Toon alle uitvoeringen