Vernieuwde Mazda3 en Mazda CX-30

Ontdek de Nieuwe Mazda3 en CX-30 Hybride Modellen met 140pk

Mazda introduceert met trots de nieuwste toevoeging aan hun line-up: de geavanceerde e-Skyactiv G M Hybrid 140 PK motor, die voldoet aan de strengste Euro 6e emissienormen. Deze innovatieve motor is beschikbaar in zowel de Mazda3 als de Mazda CX-30 en biedt niet alleen een krachtige rijervaring, maar ook geavanceerde technologische integraties zoals Alexa-stembesturing en een geüpgraded connected navigatiesysteem.

Geavanceerde Hybride Motoren voor een Duurzame Toekomst

De nieuwe 2.5l e-Skyactiv G motor met Mazda's Mild-Hybrid technologie is een baanbrekende stap in de richting van een duurzame toekomst. Deze motor is uitgerust met een hoge compressieverhouding, geavanceerde cilinderuitschakeling en het Mazda M-Hybrid systeem, wat zorgt voor een verbeterd rijplezier en een lager brandstofverbruik. De hybride motor biedt een indrukwekkende 140 PK en is ontworpen om een soepelere rijervaring te bieden met verbeterde prestaties bij lage tot middelhoge snelheden. De 2.0 liter e-Skyactiv X motor met 186 PK blijft ook beschikbaar, voor degenen die op zoek zijn naar een combinatie van diesel- en benzineprestaties.

Innovatieve Technologieën voor een Verbeterde Rijervaring

De Mazda3 en CX-30 zijn nu uitgerust met Alexa-stembesturing, waardoor bestuurders eenvoudig commando's kunnen geven zonder hun handen van het stuur te halen. Dit cloudgebaseerde systeem ondersteunt natuurlijke taalcommando's en verbetert continu de nauwkeurigheid. Daarnaast beschikken deze modellen over een geavanceerd navigatiesysteem met zowel offline als online functies, waaronder toegang tot miljoenen POI's (Points of Interest) en real-time verkeersupdates, waardoor elke rit efficiënter en aangenamer wordt.

Uitgebreide Line-Up en Scherpe Prijzen

Mazda breidt de line-up uit met nieuwe uitvoeringen zoals de Centre-line, Exclusive-line en drie speciale edities: Homura, Nagisa en Takumi. Elk model is zorgvuldig ontworpen met unieke details en hoogwaardig vakmanschap. De Mazda3 is verkrijgbaar vanaf € 32.140,- voor de hatchback e-Skyactiv G 140 6MT, terwijl de sedanversie begint bij € 32.640,-. De Mazda CX-30 start bij € 34.990,-. Beide modellen bieden ook een aantrekkelijke prijs voor de automatische transmissie, nu beschikbaar voor een meerprijs van slechts € 2.000,-.

Kom langs bij Mazda Van Nieuwkerk

De vernieuwde Mazda3 en CX-30 modellen zijn per direct te bestellen en staan vanaf medio augustus in de showroom bij Mazda Van Nieuwkerk. Ervaar zelf de perfecte combinatie van kracht, efficiëntie en innovatieve technologie die deze nieuwe hybride modellen te bieden hebben. Bezoek onze showroom en ontdek waarom Mazda blijft uitblinken in het leveren van hoogwaardige, milieuvriendelijke voertuigen.