Mazda CX-5 accessoires

Is de Mazda CX-5 waardevast?

De Mazda CX-5 is een waardevaste SUV

Er zijn verschillende redenen waarom mensen wel of niet kiezen voor een gloednieuwe auto. Een belangrijke reden om geen nieuwe auto te kopen is de afschrijving. Veel mensen vrezen dat hun auto in korte tijd veel in waarde zal dalen. Daarom is het belangrijk om te weten welke auto's minder snel in waarde afnemen. In dit artikel belichten we de Mazda CX-5, een auto die zijn waarde bijzonder goed behoudt. Of je nu kiest voor een nieuwe Mazda CX-5 of een occasion, de waarde zal goed blijven.

De waarde van de Mazda CX-5

De waarde van een Mazda CX-5 hangt af van verschillende factoren, zoals de staat, uitvoering en motorisering. Mazda CX-5 occasions staan erom bekend dat ze vrijwel altijd meer dan €10.000 waard blijven, zelfs bij oudere modellen. Voor een jonger model ligt de waarde vaak rond de €20.000. Een veelgestelde vraag in onze showroom is: "Waarom blijft de Mazda CX-5 zo waardevast?" Het antwoord is eenvoudig: de kwaliteit van de Mazda CX-5 is uitstekend, waardoor problemen zeldzaam zijn.

Ook de Mazda CX-5 occasion is een goede keus!

Hoewel de Mazda CX-5 een auto is die zijn waarde goed behoudt, is een occasion aanzienlijk goedkoper dan een nieuw exemplaar. De kwaliteit blijft echter uitstekend. Dit model biedt het voordeel van een hoge instap en uitstekend zicht, zoals je van een SUV mag verwachten. Dankzij de hatchback is de auto ook gemakkelijk te manoeuvreren. Voor gezinnen die veel reizen en flink wat bagage meenemen, is deze auto een ideale keuze.

De CX-5 is beschikbaar in zowel benzine- als dieseluitvoeringen. De benzinemotoren hebben een inhoud van 2.0 of 2.5 liter, terwijl de dieselvariant een 2.2 liter motor heeft. Dit is echter geen beperking, aangezien alle motoren voldoende vermogen en trekkracht bieden om comfortabel te rijden en zelfs een caravan te trekken.

Ontdek de Mazda CX-5 bij Mazda Van Nieuwkerk

Of u nu op zoek bent naar een nieuwe Mazda CX-5 of een occasion, bij Mazda Van Nieuwkerk vindt u altijd wat u zoekt. Ontdek ons aanbod en kom langs voor een proefrit!

Neem contact op!

Mocht u na het lezen van dit artikel nog vragen hebben, neem dan contact op met onze Mazda Adviseur: Edwin Klijn!

Edwin

Edwin Klein