Uw mening telt

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

Van Nieuwkerk
Average rating:  
 175 reviews
by W. van der Moolen on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Aankoop Mazda

Hallo Matthijs,



Hiermee laat ik je even weten dat ik ontzettend tevreden ben met de manier waarop je de levering van de Mazda 2 hebt geregeld. Echt fantastisch. Mijn vrouw en ik waren echt onder de indruk.

Met dit mailtje wil ik ook graag alle betrokkenen heel hartelijk bedanken. Het behoeft geen betoog dat ik jullie van harte zal aanbevelen bij alle vrienden, familie en kennissen. Over de Mazda 2 kan ik maar één ding zeggen. Fantastisch. Schitterende afwerking, veel rijplezier, stil en veel bewonderende opmerkingen van vele mensen. O ja, de zonnebril van mijn vrouw is terecht. Die hadden we TE goed opgeborgen. Is het mogelijk dat je de foto die je hebt gemaakt in de showroom alsnog naar mij opstuurt? Ik wens jou en alle medewerkers voor de toekomst heel veel succes en ik hoop dat jullie kans zien om het woord kwaliteit nog heel lang neer te zetten.

Hartelijke groeten, ook namens mijn vrouw,

W. van der Moolen.

Goedemorgen familie Van der Moolen,

Bedankt voor uw leuke bericht! De foto hebben we toegestuurd!

Groeten,
Team Amsterdam

by Richard Kröber on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: onderhoud

na het vervangen van de banden en remblokken door mijn vorige dealer was bij het remmen op de snelweg een behoorlijke trilling waarneembaar.
Van Nieuwkerk heeft het euvel onderzocht, de remschijven vervangen die waren kromgetrokken, en probleem verholpen. complimenten voor de snelheid, met een paar uurtjes was de auto weer beschikbaar! speciale aandacht voor Naomi, die weet wat het woord service inhoud; er was even geen chauffeur beschikbaar dus regelde ze het zelf!
Top!

Goedemiddag heer Kröber,

Bedankt voor uw leuke bericht! Ik ben blij dat het probleem aan uw auto is opgelost en u te spreken bent over onze service! Ik zal het bericht delen met onze service-afdeling!

Met vriendelijke groet,
Dave van Nieuwkerk - Automotive-centre Van Nieuwkerk

by Robert Kempen on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Aankoop occasion

De Mazda 6 die ik op het oog had was in zeer goede staat, geen oeverloos onderhandelen maar direct duidelijkheid over de aanbieding die men kon doen. Keurig afgeleverd met beurt en vol jaar garantie, en vanwege de twijfel ook nog een nieuwe accu geplaatst. De paar kleine puntjes die ik had aangegeven waren ook uitgevoerd. Kortom: top!

Goedemiddag heer Kempen,

Bedankt voor uw leuke bericht en nog heel veel (rij)plezier met uw Mazda 6 toegewenst!

Groeten,

Dave van Nieuwkerk
Automotive-centre Van Nieuwkerk

by Hans de Vries on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Trekhaakaansluitingmodificatie

Eind maart hebben wij onze nieuwe auto, een CX3, opgehaald bij Van Nieuwkerk Amsterdam. Wij hadden als accessoire een trekhaak mee besteld. Hoewel de trekhaak en 13-polige aansluiting volgens de montagevoorschriften gemonteerd waren vonden wij dat de 13-polige doos zich op een ietwat onhandige plaats onder de achterbumper bevond. Teruggegaan naar van Nieuwkerk Amsterdam om onze ervaring met deze 13-polige aansluiting onder de aandacht te brengen en of het misschien anders zou kunnen. Na “mijn probleem” bekeken te hebben liet men mij weten over een oplossing te willen nadenken. Vrij snel daarna werd ik teruggebeld of ik langs kon komen voor een mogelijke oplossing. Nadat mij een oplossing werd voorgesteld waar ik mee akkoord ging werd dit ter plekke gerealiseerd. Resultaat; het aansluiten van een 13-poligestekker is voor ons vele malen makkelijker dan in de afgeleverde situatie.

Zowel bij de verkoop, aflevering en de snelle verandering aan de trekhaakstekkeraansluiting zijn wij zeer vriendelijk behandeld. Dit bedrijf heeft, wat communicatie en service betreft, bij ons een zeer positieve indruk achtergelaten.

Geachte heer De Vries,

Hartelijk voor uw positieve bericht! Ik heb deze gedeeld met mijn collega's en zij vonden het erg leuk dat u dit op de website heeft geplaatst. We wensen u allen nog veel rijplezier toe en zien u graag volgend jaar weer tegemoet bij het onderhoud.

Met vriendelijke groet,

Dave van Nieuwkerk en Team Mazda Amsterdam

by H.Huisen on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Klant tevredenheid

Op woensdag 4 jan werd onze nieuwe Mazda cx5 afgeleverd geweldig goed en na tevredenheid.

Zaterdag 7 jan. auto retour gebracht auto trilt leen auto meegekregen goed geregeld,afspraak gemaakt dat men op dinsdag de auto gingen nakijken.

Dinsdag telefoontje banden die er onder zaten waren niet in orde(toyo banden op 19inch velg) geen goed koppel.

Woensdag 11 jan kan de auto ophalen met nieuwe Michelin banden en een nieuwe mat en men had zo als ik had gevraagd een spiegel folder geplaatst voor het automatisch naar binnen klappen bij het sluiten van de auto..

Donderdag telefoon van de verkoper,hoe de auto reed en met de melding dat men voor het ongemak de spiegelfolder er gratis hebben geplaatst.

Ik kan niet anders beamen,dat een goede auto heb gekocht maar bij een dealer die service naar de klant hoog in het vaandel heet staan.

Mazda van Nieuwkerk ik maak een diepe buiging naar u zoals u dit heeft opgelost.

Bedankt voor uw leuke reactie meneer Huisen! We zullen deze zeker intern even delen met de betrokken collega's. Nog veel rijplezier toegewenst!

by Carels on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Onderhoud

Van Nieuwkerk Amsterdam, mijn eerste ervaring met mijn Mazda 6 omdat zij ook dealerschap Mazda hebben overgenomen, altijd spannend.



Super super super beleefd behandeld, auto gewassen en gestofzuigd, daar had ik helaas geen rekening mee gehouden en ben wat beschaamd omdat de auto een bende was aan de binnenkant. Excuus Willem (zoals op het kaartje stond die in de auto lag) voor de natte sokken die er nog in lagen.

Nette vervangende auto, prima in orde. Telefoon ging niet voor op bediening aan de balie, zo hoort het!



Enige minpuntje wat ik kan noemen is dat alle veiligheid instellingen waren verwijderd. Daar kwam ik achter toen een bepaald signaal uitbleef op de snelweg. Eea betekende dat ik weer een dikke pil van een gebruiksaanwijzing in moest duiken om de betekenis van de vele afkortingen op te zoeken en weer in moest stellen. Volgende keer svp van de instellingen afblijven of weer opnieuw instellen zoals deze waren bij het inleveren van de auto.



Als tip, als onderhoud gecombineerd kan worden met keuze uit diverse profesionele poets beurten ben ik daar groot voorstander van, scheelt mij tijd als iets dergelijks gecombineerd kan worden.



Ik beschouw me nu als nieuwe vaste klant van Van Nieuwkerk Adam.

Goedemorgen heer Carels,

Bedankt voor uw bericht. Wij zijn blij dat uw eerste bezoek goed bevallen is!
De extra veiligheidssystemen zullen na de controle op werking waarschijnlijk niet meer zijn aangezet, dit punt nemen we zeker mee!

U kunt het onderhoud de volgende keer ook gelijktijdig plannen met een poetsbeurt.

Met vriendelijke groet,

Dave van Nieuwkerk - Automotive-centre Van NIeuwkerk

by Runkat on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Service

Goede service. Flexibiliteit mbt de afspraak. Vanwege persoonlijke omstandigheden moest de afspraak enkele keren worden uitgesteld. Er zouden 5 sterren zijn gegeven als bij het wassen van de auto ook gekeken was naar aangekoekt vuil op de kofferbak.

by Bierenbroodspot-Rudolph on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Aankoop nieuwe auto

Omdat in alle opzichten een goede service werd verleend en de verkoper alle tijd nam om vragen te beantwoorden en voorstelde om na twee weken nogmaals te komen om vragen die intussen waren gerezen te beantwoorden. Voorts om bij die gelegenheid de cruise control uit te leggen en e.e.a. in de auto zelf te demonstreren.

by E.P.J. Haan on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Onderhoud

Meer dan uitstekende service ! en vooral belangrijk het persoonlijke contact met deze garage. Daarbij komt dat ik de Honda een super auto vindt, hij rijd niet alleen heel prettig, maar ik heb in de jaren dat ik nu Honda rijd nooit enige klachten gehad.

by Kosten on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Onderhoud

Prima klantbenadering, vlotte afspraak, niet moeilijk gedaan bij het vervangen van de batterij ondanks dat de auto de grens van garantiekilometers nadert. Elke keer als ik een afspraak voor onderhoud heb prima geholpen, hoefde ook nooit terug voor storingen na het onderhoud.

Page 1 of 18:
«
 
 
1
2
3
 
»